mandag 3. juni 2013

"Ett spark bak".........


Av og til trenger man "ett spark bak" for å få gjort ting,
og det fikk jeg i dag. 
Tidligere har jeg skrevet om Lappe-Gretes innsamlingsaksjon
og skrevet om hvordan jeg vil bidra til aksjonen her
Men dager og uker har gått uten at jeg har hatt opptelling.
Men i dag fikk jeg "ett spark bak " av Siri
Takk Siri for "sparket", jeg trengte det!!


Har regnet ut at jeg har strikka opp 81 nøster av mitt lageret mitt
og har hatt 10 427 besøk på bloggen min siden aksjonen startet.
I kroner og øre syns jeg det ble litt lite, så jeg doblet summen.
Må nok strikke litt mer og krysse fingre for at like mange leser bloggen min,
og gjerne flere, resten av 2013.


JK ble veldig fornøyd med stjerna han fikk i posten.
Så fornøyd at han bestilte ei til, litt mindre enn den første.
Så nå har jeg sydd to stjerner til. 
Det ble to stjerner av hel stoffbredde,
både av de første som jeg skar 6 1/2 inch og de siste på 5 1/2 inch
Jk skal få den nederste, den er lik den første han fikk.
 Og den øverste skal mamma få.
Ha en fin uke

9 kommentarer:

  1. Åh, nu har Du sytt två fina stjärnor igen. Även de här var fina, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Flotte stjerner du lager og lykke til med innsamlinga:) Her plages jeg fortsatt med overtransportøren...søren også!

    SvarSlett
  3. Fine stjerner de kommer til lyse opp lenge. Ha en fin uke

    SvarSlett
  4. Fine stjerner du har laget. Kjekt når de unge vil ha det man lager.:-)

    SvarSlett
  5. Fine stjerner, forstår godt at han vil ha flere.

    Var det 10 kr pr besøkende?? Du har vært flink til å å bruke av lageret ditt, har du straffegebyr fo rhver ny som kommer inn??

    Klem fra øya

    SvarSlett
  6. Hei.han har jammen god smak sønnen din.Kjempefine var di.God Helg.

    SvarSlett
  7. Jättefina stjärnor, Du är lysande duktig. Hälsningar från Kristina Olsson i Sverige

    SvarSlett
  8. Skal si du har brukt av lageret! Og skal si du har strikket mye! 81 nøster! Da lurer jeg jo på hvor stort lageret er........ Sikkert som mitt stofflager, rikelig i årevis framover!
    Flott at du støtter aksjonen min! Og flotte stjernebrikker du har laget, kjekt å være klar til jul i god tid!

    SvarSlett
  9. Nydelige stjerner du har sydd, og som du har strikket!!!
    Imponert.

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.